Monday, March 2, 2009

Made By Eno :))



امبارح كان عيد ميلاد إسلام اخويا الصغير

وبعد تفكيرررررر طووووووويل قررت اني اعمله تورتايا باأيديا
والحقيقه انها اول مره

بس بعد رأي الناس احتمال كبير مش تكون اخر مره
ومن كتر منا كنت فرحانه بيها مش كنت عاوزه حد يجي جنبها وافضل اصورها كده
بس خلاص التهموها
هههههههههههههه

اول مره في تجربة التورته لكن بعمل حلويات كتيره اووووووووي
حتي أسألو ( فوكس ) هيقولكم وش مكسوف

اقولكم علي سر ( فوكس ) ماشاء الله عليه بيتحمل مني كتير اووووووووي :D
كانو هنا في البيت بيقولو ليه اتعلمي فينا عشان لما تروحي بيتك تبقي شاطره اتعلمت اللي اتعلمته قبل الخطوبه وبعدها ( فوكس ) نابه من الحب جانب طبعا بس طلع بيستحملني اكتر من عندي هنا في البيت
بس بصراحه بيهمني رأيه لانه دايما بيرفع من روحي المعنويه :))
هووووووووش غلوشو بأه لحسن يسمع

كل سنه وانت طيب ياواد ياإســــلام عقبال عشر تاشر سنه ولا حاجه

11 comments:

شيماء جمال(شيمو القمر) said...

واااااااااااااااو



اول تعليق لشيمو القمر


تحياتى

شيماء جمال(شيمو القمر) said...

تسلم ايديك بجد شكلها يجوع

كل سنة واسلام طيب

تحياتى اينو

شيمو القمر

رحيق الحياة said...

حجز اول تعليق

رحيق الحياة said...

عارفة
يوم الاحد كان عيد ميلاد ماما,حضرتلها التورته و يااااااااا عيني عجبتهم ااااااخر حاجة
بس انا حلفت مطبخش غير لزوج المستقبل، اصلي طبخت مره معجبش...المره التانية كمان معجبش فقلت خلااااااااااص زوج المستقبل حيدبس إني أتعلم فيه هو و أول سنة جواز حتكون مختبر ههههههه و عاااارفة حلفت إن المطبخ في بيت اهلي حيكون للاكل لا غير

تحياتي القلبية

Eno said...

اعترافات قلب ...

تسلملي ياشيمو :)

وانتي طيبه وبالف خير :)

نورتيني ياشيومو في اول تعليق
كسبتي حتت توته من اللي جايه :))

Eno said...

رحيق الحياه ...

كنت اتمنا انك اول تعليق بس شيمو سبقت :)
بس انتي اول زياره لمدونه رقة الاحساس ونورتيها بزيارتك :)

اكيد ماما كانت طايره بيها عشان صنع ايدك
انا حاسه احساسك الحاجه لما نكون تعبنين فيها كده بنحس طعمها احلي وهي الحقيقه طعم الفرحه بيها
حاولي تتعلمي اي حاجه من الاكلات من دلوقتي هينفعك كتيرررر :)

كل سنه وماما طيبه وبخير :)

نورتيني :)

حاسوباتيه said...

لا لا انا عايزه حته اهي اهي اهي او هاجي اتعلم منك انا مييح في المطبخ حتى خطيبي كل ما يجي عندنا يقولي انا نفسي ادوق حاجه من ايدك اقوله لا خليها مفاجاه لما نجوز علشان ماتعرفش ترجع في كلامك وتكون دخلت القفص خلاص هههههههههه نفسي اتعلم بس بقول بكره اتعلم غصب عني يلا ربنا يستر

Foxology said...

كل سنة واسلام طيب وبخير وعقبال 100 سنة

شيليلى حتة ... :

تحياتى

emey said...

كل سنة وانت طيب يا اسلام
وعقبال مليون سنة
التورتة عجبانى مش كنتى تسبيلى حتة ماشى
ربنا يسعد ايامكم علول قولى يارب

Eno said...

fox...

وانت طيب وبخير :)

هي خلصت الصراحه
بس انت يتعملك واحده من بابها يافندم :)


نورتني جدا :)

Eno said...

ايمي ...

وانتي طيبه وبخير :)

تعالي وانا اديلك حته وادي لي بندق حته
وش بيطلع لسانه

هههههههه
يارب يجعل كل ايامك سعيده
نورتيني :)