Wednesday, March 4, 2009

( انا انثي ) ولقاء المدونين :))




انا بجد مش عارفه اقول ايه علي اليوم ده
الناس قالت كل حاجه كان يوم اكتر من رائع وكنت مبسوطه اووووووووووي
وكنت كل لما اعدي من جمب جروب القي حد بيقول انا بجد مش عاوز اروح اليوم جميل
وده كان احساسي برضه والوقت كان بيعدي بسرعه
والناس فرحتها ببعضها لما بتشوف بعضهم حلوه اوووووووووووي
بشكر كل حد قبلته واتعرفت عليه
وبشكر كل حد دخل في البوست اللي قبل ده وقالي انا شوفتك وعرفت مدونتك ومش هبطل ادخلك

شكر خاص لاايمي بيبي وسفروته عشان بجد هما ناس روحهم حلوه اوي
وقالولي اول لما شفوني احنا اول لما شوفناكي ارتحنا ليكي انتي من الناس اللي وشها بيريح
وكمان بشكرهم علي الكلام الجميل اللي كتبوه عني بجد (اخجلتم تواضعنا

وش مكسوف


كان نفسي اشوفك ياكيارا انتي اللي عرفتني معاد اللقاء
وكنت رايحه عشان اتعرف عليكي
بس اللقا نصيب وان شاء الله الجايات اكتر من الريحات

فاتيما
صاحبة مدونه روح قلب ماما
بجد انسانه حبوبه اوووووووووووي
وكمان قعدت تقولي اسفه اني مش كنت بزورك ولا اعرفك
قولتلها مش مهم اللي فات
كفايه اني اول لقاء بيكي وكلام معاكي وانا شايفاكي كده
ومرسي علي الاهداء الرقيق اللي كتبتهولي جوه الكتاب
وكمان ياجماعه حنون وكيكي ورنون بنانيت زي السكر

وانجي سمراء النيل
اللي طلعت تقول كلمتين في الميك عن البوست اللي نزلها في الكتاب وجريت عليه بتقولي
انتي شكلك صريحه وهتقولي الصراحه
هو انا عكيت في حاجه ههههههههههه ضحكت
وقولتها بالعكس انت كلامك كان ممتع ولذيذ جدا كفايه انك ضحكتينا كذا مره بجد اسلوبك رائع
قعدت تقولي انشالله يخليكي ليه يااختي والله
مش عارفه اقولك ايه
قولتلها اكتبي لي اهداء علي الكتاب
راحت كتبت برضه كلام في منتهي الذوق والرقه

وانا خلاويص مروحه باه شوفت مين ؟؟؟
سحر غريب المفقوع مرارتها من حماتها
وبجد استقبلتني اول لما شافتني وكانها تعرفني من زمان
مع اني مش شوفنا بعض غير مره واحده بس
في معرض الكتاب في حفل توقيع كتابها
ربنا يكرمها يارب

مرسي اووووووووووووي ليكم انكم احتويتوني جوه العالم الجميل ده
بجد انتو اجمل مجتمع في الدنيا
والورد ده عشانكم كلكم يارب يكفي بس :)

23 comments:

Foxology said...

ياريتنى كنت معاكم :))

عقبال اللقاء الجاى ان شاء الله

تحياتى :)

Kiara said...

عاااااااااااااااااااااااا

كان نفسي اشوووووووووفك بقي

مليس دحوه اتصلفى لازمن اثووووووووووفك

سفروتة said...

بجد مبسووووووووووووووووووووطة جدا اني عرفتك يا اينو

ويارب نشوف بعض تاني قريب

دمتي بكل ود
:)

mohamed ghalia said...

أنا بجد سعيد انى اتعرفت على حضرتك
وفعلا كان يوم هايل
دمتى فى سعادة
محمد غالية

فاتيما said...

أيوه أيوه
إيه دا ؟؟!!
أنا إسمى مكتوووووووب
طيب
حطينى بقى مع الناس الحلوة
اللى بتقول هتيجى عندك
و مش هتبطل تدخلك
ميرسى يا حبيبتى على الكلمتين الحلوين دول
بس مخمومة فيا و أدينى حذرتك أهو
أنا كمان مبسوطة قوى إنى شوفتك و كنت زعلانة قوى من روحى لأننا متعرفناش قبل كدا
بس على فكرة دا جمال اللقاءات التدوينية اللى من هذاالنوع
بتخلينا نتعارف
و نقرب من بعض اكتر
و إن شاء الله تبقى معرفة خير لأنى من ساعة ما دخلت التدوين و الحمدلله بتكعبل فى ناس كلها خير
و شكلك متتخيرش عنهم أبدا يا رقة
أديكى عرفتى اللينك بتاعى و مستنياكى يا أرق إحساس
خالص حبى يا حبيبتى
و عقبالك ما نيجى العدد الجاى نباركلك

Eno said...

fox...

اللقاء الجاي مش هينفع اروحه لوحدي لازم تكون معايا ان شاء الله

لاني بصراحه كنت حاسه اني نص انسان بس من غيرك :$

نورتيني في اول تعليق لما تيجي هديلك الهديا :)

Eno said...

كيارا ...

والله انا كمان نفسي اشوفك

والله انا ايدي علي كتفك رتبيها وانا معاكي ياقمر مش ضروري لقاء عام زي ماقولتي

علي فكره انا ضفتك في الميل اللي انتي حطاه في البروفيل بس واضح انك مش بتدخلي عليه :)

نورتيني :)

Eno said...

سفروته ...

وحشتيني

والله انا كمان فرحانه ومبسوطه اوي اني عرفتكم

ربنا يديم المعروف يارب :)

نورتيني :)

Eno said...

محمد غاليه ...

انا اسعد

اليوم كان اكثر من رائع :)

تحياتي :)

Eno said...

فاتيما ...

مش عارفه اوصفلك فرحتي بزيارتك ياقمر

لا والله انتي تستهلي اكتر من الكلام ده بس انا مش عارفه اعبر !!

نورتيني بالزياره العزيزه في اول مره في رقة الاحساس :)

شمس النهار said...

واضح ان اللقاء كان جميل جدا من البوستات اللي اتكتبت ربنا يديم المحبه بين المدونين ويكفيهم شر الاشرار
طبعا امسط جدا لو انت كتبتي في الموضوع الجميل ده ياله ابتدي عشان نكون انت وانا علي نفس الموضوع ولما تكتبي البوست هعلن عنه عندي عشان كلنا نستفيد
ياريت بسرعه عشان لما اعمل الملخص كمان اقتبس فقره من البحث بتاعك فيه
ايوه كده خلينا نطلع من الاكتئاب ونعمل مع بعض حاجه مفيده

شيماء جمال(شيمو القمر) said...

أنا عايزة أستفسر لوسمحتى لقاء المدونين ده فين وايه سببه ؟؟
كلامك جميل بس نفسى اعرف اجابة سؤالى

تحياتى

Eno said...

شمس النهار ...

امين يارب كان نفسي اشوفك هناك بجد :)

بس تتعوض ان شاء الله

حاضر انا هكتبه وبكره الصبح هيكون منشور بأذن الله

اشكرك علي اهتمامك بيا انا بجد بحبك جدا في الله :)

منوراني دايما :)

Eno said...

اعترافات قلب ...

ده كان حفل توقيع كتاب انا انثي

لمجموعه من المدونيني

وعلي حسه اتجمع مجموعه كبيره من المدونين والمدونات
وكان في المركز الدولي للتنميه الثقافيه
في الدقي
وهتلاقي الحاجات اللي زي كده فيما بعد المدونين بيعلنو عنها في المدونات :)

ونورتيني :)

شفـقــة و إحســــان said...

مبروك ليكى يا قمر بجد انا مبسوطة ليكى اوى انتى ويوسف وعلى فكرة انا والله حضرت مخصوص علشان اباركلك لكن شفتك مشغولة وكنت قاعدة\ فى اول صف وماعرفتش اوصلك بصراحة كنت لوحدى من غير احسان واتكسفت لكن بعتلك السلام مع كيكى لكن شكلها موصلتوش
بجد وحشتينى اوى والف الف مبروك

شفـقــة و إحســــان said...

مبروك الكتاب وانا كنت موجودة ولكن للايف ما اسعدنيش الحظ انى اتعرف عليكى
تحياتى
شفقة

مهندس / على درويش said...

انا نفسي أروح مكان زي دا


يارب يجمعكوا على خير على طوووول




تقبلي مروري

Rannon said...

فعلا يا إينو كان يوم حلو جدا
وانا مبسوطة كتير اني اتعرفت عليكي وقعدنا ندور على كيارا سوا ومالحقناهاش
:(

ان شاتء الله يتكرر ونتجمع تاني في حفل تاني مميز :)

عاشقه الرومانسيه said...

وبعدين معاكم يامدونين القاهره وضواحيها وعلى المقيمين خارجها مراعاه فروق التوقيت
وبعدين ؟؟؟؟؟؟
كل شويه حد يتكلم على اللقاء ويغيظنى بقى؟
لالالالالالالالالالا
انا زحلانه مووووت جدا خالص
انى مش قدرت اجى
عااااااااااااااا
ان شاء الله اللقاء الجاى فى اسكندريه بلدى حبيبتى

Eno said...

شفقه هانم واحسان بيك ...

الله يبارك فيكي عقبالنا كلنا

كنمت هبقي سعيده كده لو اتعرفت عليكي :)

نورتني في اول زياره لرقة الاحسساس :)

الكومنت التاني تقريبا حضرتك بعتيه غلط لاني مش اعرف حد اسمه يوسف :)

Eno said...

مهندس علي درويش ..

الجايات اكتر من الريحات يابشمهندس

ربنا يكرمك
نورتني في اول زياره لرقة الاحساس :)

Eno said...

rannon ...

والله انا مبسوطه اكتر بيكي وبمعرفتك

انا وصلت لكيارا انك كنتي بتدوري عليها :)

ان شاء الله نتقابل اللقاء الجاي علي خير :)

نورتيني في اول زياره لرقة الاحساس :)

Eno said...

عاشقة الرومانسيه ...

اسفه والله مش اقصد اغيظك ولا حاجه

ان شاء الله المره الجايه هتكوني معانا :)

وطبعا اهلا بيكي وبأهل اسكندريه احسن ناس :)

نورتيني :)