Wednesday, August 20, 2008

دوامه

انا بقيت في دوامه مش عارفه ارضي مين واسيب مين
ولا عارفه اكلم مين علي حساب مين
ولا عارفه مين معايا ومين مش معايا
ولاعارفه اصلح ناس زعلانين مني وانا مش عارفه سبب زعلهم مع اننا مش بنشوف بعض من زمان
ولا عارفه مين فرحنلي ومين عاوز ياخد فرحتي من قلبي
انا اليومين دول نفسي انسي كل حاجه وابقي اسعد مخلوقه في الدنيا لكن حتي دي ولا عارفه اعملها اه فرحانه لكن مش الفرحه اللي المفروض اي بنت مكاني تفرحها
يــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارب
فرج الكرب والهم من قلبي
واصلح الحال واهدني لما تحبه وترضاه
واهدي الحال يارب ياكريم

14 comments:

Foxology said...

هى نفس الدوامة والله يا اينو

معلش هانت بكرة تروق وتحلى :)

Eno said...

fox...


معلش يافوكس ربنا يهونها
يامسهل نفسي تروق زي مابتقول:)

Mona Shereif said...

يارب اللهم امين
فى ايه يا اينو؟؟
ربنا ييسر الامور ان شاء الله
انا مش عارفه بجد ايه اللى بيحصل اليومين دول
بس ان شاء الله خير
اطمنى ده انتى اللى كنتى بتثبتينى وقت الشده
ربنا يخليكى ليا

دكتورة سنان said...

اقولك نصيحه
سيبك من اى حاجه تدايقك
كبرى طنشى
حاولى يعنى .. انا بحاول
وروقى كده ياقمر ماشى

منى said...

اينو ربنا ييسر الامور يا حبيبتى
ويفرج كربك ويزيل همك ويكتب لك الخير كله ويكفيك الشر كله
ويصلح الاحوال مع الاصدقاء
تحياتى

momken said...

البوست حلو اوى
ربنا يفك كربك

انا كنت جاى بس اقول كل سنه وانتى طيبه

تحياتى

Mona Shereif said...

انتى فين يا اينو؟؟
يارب يكون خير

Eno said...

sometimes...
مش تقلقي عليه ياقمر انا الحمد لله بقيت احسن كنت بعدي بشوية مشاكل بس الحمد لله احسن دلوقتي

Eno said...

نوسه ...
والله انا بحاول اني اسبني
بس عارفه لما كل حاجه تيجي مره واحده وتبقي متلغبطه هو انتي صح ولا غلط وناس كتير بتقولك انك صح بس من كتر المشاكل قلة الثقه حتي في نفسك بس الحمد لله انا دلوقتي احسن

Eno said...

مني...

ربنا يخليكي ليا يارب ويتقبل دعائك امين :)

Eno said...

momken ...

ربنا يخليك مرسي علي السؤال

وانت بخير وبالصحه والسلامه :)

تحياتي :)

Unknown said...

ماتقلقيش..
كل حاجة ليها نهاية..
ربنا يهدي و يصلح الحال .. و يظهر الخير..
ربنا يشرح صدرك يا إينو.

Eno said...

شيماء علي ...

اولا نورتيني بااول زياره
صح عندك حق كل حاجه وليها نهايه
ربنا يصلح الحال للجميع يارب

نورتيني :)

عروسة ننوسة said...

افرحى وسيبك من الزعل ما حدش واخد منها حاجة