Sunday, August 10, 2008

اخيرا وبعد انتظااااااااااار !

تحديث سريع
نفسي تكون معايا اوووووووووي اوعي تبخل عليه بالسعاده دي :$
كمان تحديث ...ء
عدنا بسلامة الله الي ارض الوطن
========================
عندي اجازه وهسافر بكره لحبيبتي اسكندريه
وحشتني اوي كل حاجه بحب ازورها هناك
ووحشني منظر البحر وريحته
ووحشني سرحاني وانا قدامه
انا بستنا الاجازه دي بجد من السنه للسنه وعندي اي مكان في الدنيا حاجه واسكندريه حاجه تانيه وطعم تاني
اشوفك علي خير يامدونتي وكمان المدونيني اصحابي :)
هي اجازه صغيره مش كبيره بس عندي بالدنيا
سلالالالام

18 comments:

Anonymous said...

yeah! its much better,

Anonymous said...

Sorry if I commented your blog, but you have a nice idea.

Foxology said...

ايوة يا اينو عندك حق والله تعملى فرح كمان :)

تروحى وترجعى بالسلامة واجازة سعيدة يا اينو :)

تحياتى :)

القلم السكندري said...

ده احنا نفرش لكم البلاش رملة

تيجي وتروحي بالسلامة


تحياتي

دكتورة سنان said...

اينو عاوزاكى تدعيلى

حاسوباتيه said...

هاتيلي معاكي شويه هوا وميه ونبي السنادي مش هروح المصيف زعلانه قوي قوي ترجعي بالسلامه ياقمر

Mona Shereif said...

يارب تكون اجازة سعيده يارب وتكونى فرحتى فيها

blue-wave said...

تروحى وترجعى بالف سلامه

Eno said...

fox ...

ايون عملت فرح بس لحد لما سافرت

الله يسلمك يافوكس كانت سعيده اوي الحمد لله علي كل شئ :)

Eno said...

daily stock market ...

649 lotto results ...

اشكرم علي المرور الاول بمدونتي والتعليقات :)
تحياتي :)

Eno said...

القلم السكندري ..

ايه ده هو انت اللي فرشت البلاج رمل وانا عماله اقول مكنش كده ؟؟:))

مرسي لذوق حضرتك ومرسي للمرور والتعليق :)

Eno said...

نوسه ..
قلبي معاكي ياحبيبتي والله بدعيلك عن ظهر غيب اني ربنا يعدي محنتك علي خير

ويحفظك من كل سوء

Eno said...

حاسوباتيه ...
اخيرا ايه الغيبه الطويله دي يابنتي احنا قولنا انك نسيتينا

مش توصيني علي الهوا والميه بدري شويه انا رجعت خلاص بس ممكن نسترولدك شويه ولا يهمك :))
ههههههههههههه
نورتيني ياقمر الله يسلمك من كل سوء

Eno said...

sometimes ...

وحشتيني جدا
الاجازه مش كانت سعيده اوي لاني والله سافرت عشان اهرب من المشاكل راحت المشاكل طارت وجتلي هناك الحمد لله علي كل شئ
اهو برضه غيرت جو شويه احسن من مافيش :)
مرسي اوي علي مرورك وتعليقك يامونش :)

Eno said...

bule wave ...

الله يسلمك يادكتور مرسي جدا للمرور والتعليق :)

Eno said...

صانعة الاحلام ..

اشكرك علي الدعوه الرائعه دي
كل عام وانتي بخير وصحه وسعاده

كنت عاوزه اجيلك اشوف الاحلام لكن لينك مدونتك ضاع مع التعليق ارجو تشريفي بالزياره مره اخري :)

تحياتي ليكي :)

منى said...

حمد الله على السلامه
كنتى فى اسكندريه؟؟
بحبها اوى
كنتى سلمى لى عليها
مرسيي جدا لسؤالك ودعائك
تحياتى

Eno said...

مني ...

الله يسلمك يامني

اسكندريه دي حكايه دنيا تانيه بجد:)

ده اقل واجب اني اطمن واسأل علي شخصيه زيك حسيت انها انسانه جميله بجد :)