Tuesday, January 29, 2008

احساس لا يوصف


احساس لا يوصف - في كل لحظه قضيتها بالقرب منك

احساس لا يوصف - عندما تحاول انتشالي من احزاني وتغرقني في بحر حبك كي تضمد بي من جروح اشكو منها :$

احساس لا يوصف - عندما اشعر بخوفك علي

احساس لا يوصف - عندما انظر لعينيك واري فيهم الامان والاستقرار الذين عشت احلم بيهما

احساس لا يوصف - وانا اشعر بأنني املك الدنيا في قربك :$

احساس لا يوصف - عندما شبكت يدك بيدي :$

احساس لا يوصف - عندما اشعر بأنني اريد ان ابقي معاك ولا اريد ان افارقك

احـــــــــــــــبــــــــــــــــك بجنون:$
فاكما قولت لي حبيبي الجنون في حبك هو قمة العقل والرزانه

4 comments:

Foxology said...

اولا // مش غريب ان رقة الأحساس تكتب الأحاسيس الجميلة الرقيقة دى

ثانيا // افتخر بجنونى فى حبك .. فالجنون فى حبك سيدتى هو قمة العقل والرزانة :)

Coca said...

يخربيت الحب وسنينه

الحب ولع في الدره

بجد اتمنالكوا حب يدوم وموده واحترام

انا كنت قولتله اجيبلوكوا المأذون في البوست بتاعه بس اهم حاجه عمولتي توصلي

تحياتي يا عصافير

دكتورة سنان said...

ازيك يااينو عامله ايه ياجميييل
فينك هو النت لسه فاصل عندك ولاايييه :)
عاوزه اقولك نصيحه اتقالتلى وانا اقتنعت بيها
دارى على شمعتك تقيد واستعينوا على قضاء حوائجكم بالكتمان
ربنا يقرب البعيد ويسعدكم يارب
تحياااتى :)

Eno said...

foxology ..
اولا : انا مش كنت رقة الاحساس الا لما اكتسبت الصفه دي منك :$

ثانيا : الفخر ليا انا ياأعز مخلوق في الكون كله :$

______________
coca ..
ليه ياكوكا يخرب بيته ده الحب ده حاجه حلوه اوووووي

اه هو فعلا ولع في الدره
ههههههههههههههههههههههههههه

ربنا يخليكي ياكوكا يارب ويكتبلك كل السعاده مع الشخص اللي بيتمناه قلبك :)

ماشي اتفقو علي موضوع الشيخ مأذون ده وانا هاحضر البطاقه والموله جهزه :$:$
نورتيني ياريت تزوريني دايما :)
___________________

نوسه ..

نوسه حبيبتي وحشتيني اووووووووووي بجد
اه يانوسه النت ربنا يسامح اللي كان السبب هي البطه السوده ععامله مؤامره عشان تفصل النت وتسبني زهقانه

عند حق يانوسه والله وانا كمان اتقلي النصيحه دي بس انتي اكيد حاسه بيه اني ممكن اسكت واداري شويااااااااات كتير
بس يجي وقت تحسي اني في صوت من جواكي بيصرخ بكل اللي انتي حاسه بيه ونفسك تسمعي الصوت ده للكون كله

مرسي ياأغلي نوسه النصيحه اوعدك اني اعمل لاني بخاف علي اغلي حاجه في عمري كله هو :$ :$ :$