Wednesday, January 16, 2008

عشان انت غالي

عشان انت غالي بسهرلك ليالي

واديك شوقي كله ويهون انشاغلي

عشان انت طيب وقلبك قريب

من قلبي وياما لجروحي طيب

ما يهون عليه اسيبك يوم قاعد وحيد محتار مهموم

ولاحتي مره اشوف في عنيك كلمة عتاب او لوم

عشان انت ليه فرحت عنيه وضحكت شبابي وكمان شويه

عشان انت عندي مكانك في قلبي

ومنايا تفضل العمر جمبي

عشان انت انت ومافيش غير انت منور حياتي وبحبك انت

عشان غصب عني خايف لاني

وازاي مخاف علي حته مني

مقدرش مره ابكي عنيك ولا مره اكون انا قاسي عليك

وان مره ان في عنيه عتابي يكفي يادوب المس ايديك

عشان انت غالي - فريق سنين

6 comments:

Foxology said...

عشان انت انت ومفيش غير انت منور حياتى وبحبك انت :)

حلوة الأغنية يا اينو رجعتنى لسنة وكام شهر لورا :)

Eno said...

foxology ..

عشان انت ليه فرحت عنيه وضحكت شبابي وكمان شويه

عشان انت عندي مكانك في قلبي

ومنايا تفضل العمر جمبي

بالظبط يافوكس سنه وخمس شهور و14 يوم :)

Foxology said...

صح يا اينو والله لولا الحلاق اللى مستنينى كنت حسبتها باليوم والدقيقة والساعة :))

موضوع لذيذ يا اينو :)

Eno said...

ولا يهمك يافوكس واحد طبعا :)

مرسي لمرورك وتعليقاتك بمدونتك :)

دكتورة سنان said...

انا بحب الاغنيه دى جداااا
نوسه انا هضيف لينك المدونه بتاعتك فى المدونات اللى بحبها

Eno said...

انا كمان بحبها اوووووي عشان ليه معاها ذكريات حلوووووه اوووووووي :)
ده شرف ليه اني اكون من المدونات اللي بتحبيها

وصدقتك شئ يسعدني اكتر يانووووووسه :))

مرسي لمرورك بمدونتي وتعليقك ياقمرايه :)