Friday, December 5, 2008

فـسـحه حـــلـــوه اوووووووووووووي


روحنا دريم بارك وكان يوم تحفه بجد من اوله


كان نفسي اركبها بس مش لقتها مش عارفه هي هناك ولا لالالالا


الصاروخ وقفت قدامه انا وفوكس نتأمل اللي بيحصل للناس وخدنا قرار بسرعه اننا مش هنركبه ولا نيجي جمبه هو والديسكفري


قطر الموت
ههههههههههههههه
فوكس كان بيقولي احنا كنا متعلقين من قفانا بس بعد النزول بتكون مش مصدق انك لسه عايش
ههههههههههههه

النهر السائر كان قافل يومها بس دخلنا المغاره اللي بيعدي منها واتفرجنا برضه


ااااااااه الشلالال غرقنا ميه وبعدين قعدنا ننشف بأه بس والله لعبه حلوه اووووووووووووي



وفي العاب تانيه كتير ركبناها زي عربيات السباق والعربيات المتصدمه وقطر الشرق والطحونه
بجد كان يوم مالوش حل
مرسي بجد علي اليوم ده يافوكس :)

10 comments:

Foxology said...

ههههههههههههههههه

كل لما افتكر منظرنا لما نزلنا من قطر الموت اقعد اضحك :))

العفو يا اينو ويارب نكررها بس انسى موضوع قطر الموت ده انا حرمت خلالالالاص :))

تحياتى :)

blue-wave said...

حلو ان يكون فيه تغيير من وقت للتانى علشان روتين الحياة ماياخدكوش
وربنا يخليكوا لبعض

Kiara said...

انا عارفه اليوم ده بيبقي ممتع جداااااا


ربنا يهدي سركم

ويبعد عنكم عيون الناس

Eno said...

fox ...

والله انا كمان كل لما ابص علي الصور ولا الصور اللي في خيالي باه واحنا نازلين منه افطس علي روحي من الضحك
هههههههههه

انا كمان وربنا حرمت بس المره الجايه نفسي اركب الغساله والاناناسه ماشي ؟؟؟

خطوه عزيزه ياسي فوكس (وش بيغمز )ه

Eno said...

blue wave ...

اكيد يادكتور التغير مطلوب برضه في كل الاوقات

شرفتني بالمرور والتعليق :)

Eno said...

مولان ..

اه فعلا بيكون تحفه كده

نورتيني ياقمر والله ربنا يرمك ايه الدعوات الحلووه دي
عقبال لما اردهالك ده عن قريب يارب :)

انستيني :)

انسانةعادية فى عالم مش عادى said...

هههههههه فكرتنى بيوم مش هيتعوض فى حياتى
كنت انا والبنات اصحابى فى دريم بارك بجد كان يوم تحفة وانا ركبت كل الالعاب مفيش حاجة تخض يعنى هههههه
ربنا يسعد ايامكم يارب دايما

Eno said...

انسانه عاديه ...

اه فعلا اليوم ده بيكون حلو اوي مع الشله برضه

ربنا يجعل كل ايامك حلوه يارب :)

نورتيني :)

حاسوباتيه said...

تعرفي لسه قريب كنت بقول لخطيبي ان اول حاجه نعملها لما نجوز نروح دريم بارك سوا لان مش هينفع واحنا مخطوبين لاني مش من مصر وممنوع طبعا الخروج بره الحدود واهو البوست بتاعك حلاني نفسي اروحها اكتر معاه ربنا يوفقكم يارب وكل فسحكم حلوه كده

Eno said...

حاسوباتيه ...

اه انا عرفاها التحكمات دي مجربه قبلك بس خلاص بأه عقبالك

اه روحي انا بشجعك ولو خطيبك قالك نتفرج بس قوليلو لا هنركب كل اللعب

زمان فوكس دلوقتي بيقول عليه اني بقيت شريره ( وش بيغمز )ه
هههههههههههه

نورتيني وكل سنه وانتي طيبه