Thursday, February 21, 2008

مود غريب

!!! فرحه كسائها مزيج من الخوف والحزن
!!خوف ولد بداخلي ولا اعرف سبب ولادته
!!حزن يتشعب ويملأ وجداني
ومايدهشني انا ذلك الامتزاج الغريب كساء لفرحه بريئه غير مكتمله لسبب وجود ذلك المزيج الخبيث
مود غريب اووووووووووووووي
!!!لو اجمعتو معايا علي كده هفكر جديا اروح لدكتور

.... تــحــديــث

اسفه لو كان مودي ده ضايقك يااعز الناس

الحمد لله اني ربنا جعلك سبب في انك تشيل عني منه شويه

مع اني مش بحب اضايقك واشيلك همي :(

ربنا يجعلك دايما سبب فرحتي ويجعلني انا كمان سبب سعادتك

وربنا يخليك ليا ياااااااارب :)

وربنا يبعد عننا العييييييييييييييييييييييون

6 comments:

Foxology said...

لا تعليق سوى علامات استفهام

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Eno said...

foxology ..
افهم من كده انه فعلا حاجه غريبه زي ماانا حاسه ولا ايه ؟؟

دكتورة سنان said...

اينو انا عارفه بالظبط المود ده لانه عندى حاليا
انتى مش غريبه ولاحاجه اطمنىىىىى
فى الاخر بعد بحث وتمحيص عن السبب بيطلع يااما حاجه تافهه متستاهلش بس الواحد بيكبرها
يااما مجرد تغيير فسيولوجى او اضطراب طبيعى فى الهرمونات
روقى كده ياجميل

Eno said...

نوسه ..
وحشتيني اوي والله
الف سلامه عليكي
انا بس بطمن والله ما القي حد حاسس بيا وبحس اني مش لوحدي

والله يانوسه الاحتمالات اللي انتي حطيتيها صح
وفي كمان احتمال اني يكون في حاجه خالقه جواكي حزن بس مش بتخبيها علي الناس بس ده كمان تلاقي بتخبيها علي نفسك عشان ولا تتضايقي ولا تضايقي حد معاكي

انا بشكرك جدا علي تعليقك اللي اكيد فرق معايا كتيرر اووووووي والله
ربنا يكرمك :)

Foxology said...

الحمد لله انى السبب فى تخفيف المود الوحش ده ربنا ما يرجعها تانى :)

Eno said...

foxology ..
الحمد لله ربنا يخليك ليا :)