Sunday, June 20, 2010

رسالة دافئة الي جنيني

أنني أحبك ... وأشتاق إلي رؤيتك ... ه
إنني سعيدة بصحبتك كل هذه الشهور
حتي نبني معا اجمل عقل ، واقوي جسم
واسعد نفس ، وانقي روح ، وانسم عبير
ألست انت حبيبي ؟؟!ه

في يوم شديد الحراره مثل يومنا هذا
اقول لك ....ه
يازهرتي التي اغذيها بدمي وروحي ووجداني ... أدخرك ليوم
يشتد حره ، وتتزاحم فيه الامم ،باحثة فية عن منقذ
في يوم مقداره خمسين الف سنة ، فهل كنت سببا في انقاذي؟؟

عندما تخرج ياملاكي ستنير حياتنا
سوف يري كل منا وجه الاخر
وروعة الحياه معه لن اترك ولو لحظة وحدك
اعدك

12 comments:

adel said...

:):):)
مبروك مقدما
:)

Mafrousa said...

يا حبيبتى يا اينو
و الله كلامك جميل جداااا
يا حبيبتى ربنا يتمملك على خير
وتعيشوا انتو التلاته فى احسن حال يارب
و يرزقكم برزقه يارب
و يقدرك على حسن تربيته
و يكونلك السند يارب
بوسة كبيره ليكي و للبانبينو

Eno said...

عادل ...

الله يبارك فيك :)

نورت رقة الاحساس:)

Eno said...

واحدة مفروسة ...

مرسي اوي علي الدعوات الجميلة دي

لكي مثل مادعوتي :)
وبوسة مني انا كمان ليكي :)

نورتي رقة الاحساس :)

Foxology said...

ماشاء الله ماشاء الله

الوغد بيسمع كلام من ده وانا لا ؟؟ ماشى هعلقهولك ان شاء الله على الدولاب لما يجى :))))

Eno said...

fox ...

بس مش تقول عليه وغد عشان انت بتحبه اكتر ما انا بحبه اصلا :)

قلبك مش هيطوعك تعلقه
ههههههههههه

نورتني ياسي فوكس :)

موناليزا said...

ربنا يكملك على خير

Eno said...

موناليزا...

مرسي الله يباركلك :)

تحياتي:)

حاسوباتيه said...

ههههههههههههه
عارفه انا بضحك ليه علشان انا كمان حامل بس بصراحه مش حاسه خاااااااااالص بالاحاسيس الي بتقوليها دي تقريبا مابحسش او ماعنديش دم اصل بصراحه انا تعبانه جدا جدا وطلعان عيني في الحمل فمش عندي وقت اعقد اتأمل واحس لان عندي مشاكل كتييييير بعالجها واي مشكله صيحيه كانت عندي قبل الحمل رجعتلي تاني فيعني انا مستنياه علشان العصايه مجهزاهاله والي بيعمله فيا هعمله فيه وواخده الموضوع عند وانا اساسا بيني وبين الاطفال عموما مافيش عمار اسهل حاجه عندي الضرب اعز ضرب العيال موووت بجد والله

فبصراحه يا اينو لما قرات كلامك قعدت اضحك على نفسي لاني مش بالرقه دي وصعب عليا ابني الي مجهزاله العصايه وحسستيني اني الام المتوحشه او امنا الغوله

عموما يا ستي ربنا يكملها علينا بخير ياااارب ويطلعوا

صحيح موبايلك علطول مغلق شكلك غيرتي النمره عموما انا نمرتي زي ماهي ابقي كلميني ياقمر والف مبروك ويتربى في عزكم يارب

Eno said...

حاسوباتية...

هههههههههههههههه

كلامك فطسني علي روحي من الضحك
عشان انا تعبانة اوي كمان لدرجة اني فوكس كل لما يشوفني تعبانة يقولي لما يجي هعلقه من اللي بيعمله فيكي
بس واحدة صحبتي نصحتني اعيش اللحظة عشان انا لو فضلت واخدة بالي من التعب بس علي لما اجي افقس هيكون اعصابي تعبت اوي من اللي بيجرالي
هكلمك ان شاء الله ياقمر والف مبروك البيبي ويجي بالسلامة ان شاء الله :)

نورتيني :)

اقصوصه said...

الله يجعله ذريه صالحه ان شا الله

والله يتمم لج ع خير :)

Eno said...

قصقوصة ...

مرسي ربنا يبارك فيكي اشكر علي الدعوات الحلوة دي ربنا يتقبل من

كل سنة وانتي طيبة :)