Monday, May 4, 2009

اقتراح !!

هو ايه ؟؟ ال 80 مليون يموتو
ونستورد 2 جداد من بره ولد وبنت بس مش اخوات طبعا
ويكون انتاج برفكت طبعا
صغنانين كده قمامير خالص طبعا
ونحطهم تحت برنامج رعايه وتربيه صحيحه جدا وفقا لمعايير خاصه
عشان يطلعو نموذج يحتذي به ( احم احم )ه
ويبقو هما باه الملك والاميره حرمه للبلاد

وكل لما يخلفو بأه ولادهم هيبقو امره وملوك طبعا
وبكده نبقي قضينا علي الازمه الاقتصاديه
والازمه السكانيه
وازمة المواصلات
وازمة المرتبات كل الناس هتبقي صحاب البلد باه
وكل ازمات المعيشه لمدة يجي 100 سنه قدام
ياسلالالالالالالام يعني مصر هيكون تعدها لمدة 25 سنه 2وبعد 30 سنه لما الملك والملكه يتجوزو 4 عشان الاولاد ندور للاولاد علي عرسان ويتجوزو علي ال100 سنه مصر هيكون تعددها 10 افراد
ههههههههههههههههههههههههههههههه
وعشان الناس دي هتبقي متربيه وفقا لمعايير خاصه
مش هيكون في اي مشاكل من اي نووووووووع
ههههههههههههههههههههه
اي خدمه انا حليت الازمه
لولولوللولولي

22 comments:

barbie girl said...

سلامو عليكم

ازيك يا اينو؟؟

فكرة بردو بس انا سمعتها امبارح فى برنامج عمرو اديب .. واحدة اتصلت وقالت نفس الفكرة دى .. تكونيش انتى اللى اتصلتى ؟؟؟؟؟؟؟؟ ههههههههه

Foxology said...

الفكرة حلوة بس عندى شوية اسئلة


قولتى : نموت 80 مليون ونستورد ونربى ومعرفش ايه

مين بأة اللى نموت ونستورد ونربى ؟ :))))

فى حل اسهل من كدة

قنبلة نوورية تترمى على قلب مصر تجيب عاليها واطيها محدش ييجى يقعد فيها لمدة 100 سنة ايه رأيك ؟؟

تحياتى :)

Eno said...

fox ...

يافوكس احنا قبل مانموت هنبعت وصيتنا لبلد تاني فيها اللي انا قولته ده بس بلد موثوق فيها تبعت 2 جداد وعاهم واحده فلبينيه تربيهم وتغيرلهم :))))

يافوكس انا قولت نموت من غير دمار عشان المتحف المصري والاثار :))))

نورتني

Eno said...

barbie ...

وعليكم السلام

انا الحمد لله بخير يارب انتي كمان
انا اتفرجت علي اول البرنامج وعرفت هو بيتكلم في ايه وبعدها سفرت في النوم مش سمعت اللي اتصلت دي اصلا :)))))

مش اني وربنا :)))
هههههههه

نورتيني :)

Foxology said...

اه دولة صديقة زى مثلا حبايبنا الحلوين اللى بيضربو الحدود ؟؟ :))))


اه صح المتحف المصرى تصدقى انا نسيت

معلش غلطة مش مقصودة :))))

blue-wave said...

هههههههههههههههههههههههههههه
والله فكرة
بس ال 80 مليون دول هايموتوا ازاى؟
ومين هايموتهم؟
اقترح تعيينك انتى وفوكسولوجى مشرفين على التجربه دى:))

Foxology said...

اوك يا بلو يلا هنبدأ بيك :)))))

Eno said...

fox ...

لالا انا مش بثق في الناس دي اوي يافوكس بيفتنو علي الناس

حد ينسا حضرته ياراجل ؟؟؟:)))

نورتني

Eno said...

blue wave ...

انا مقدرش اموت حد انا وفوكس ونشيل الذمب زي مااقترح فوس احنا نحطلهم المسدس في الشوربه
واقتراحي نبعتلهم منشورات مكتوب فيها موتو من اجل وطن افضل يقرو المنشورات ويلاقو المسدس يموتو باه :))))

هههههههههه
تحياتي :)

Eno said...

ممكن ..

اسلوب حضرتك مش عجبني في الكلام ومش اسفه لاني مش هنشر الكومنت
واحب اقولك اني ده كلام هزار زي مافي ناس كتير بتتريق علي حالنا !!

يعني مش هبعتلك واحد يموتك بعد شويه !!
وفي الاول زي ماقالت باربي ده كان مجرد فكره تخيل جت في برنامج
والله واعلم مين هيموت قبل مين وهيموت فين وازاي !!!!!!!!!!!

شمس النهار said...

خير يااينو احنا زعلناكي في حاجه
عيزه تضحي ب80 مليون مره واحده
عايزه تضحي بحبايبك
عشان مين يعيش نهر النيل:)

Eno said...

شمس النهار ...

لا والله
مش زعلتوني مهو انا اكيد هكون انا وحبايبي في الجنه سوا ان شاء الله وكلنا نكون مع بعض واكيد هيكون احسن من الدنيا بكتير

ده كان اقتراح تخيلي مش اكتر ياشموسه لكن طبعا في الواقع عمره ماهيهون عليه :)

نورتيني بجد :)

شيماء جمال(شيمو القمر) said...

والله فكرة حلوة
بس هنلاقى أماكن بندفنوا فيها ال80مليووون منين
ومين ده اللى هيموت
ما احنا ما نخلفش غير اتين ونريح نفسنا
وكمان ده مش ازمة
لان الصين عدد سكانها مليار
احنا 80مليون بس

تحياتى
ربنا يستر
شيمو القمر

mohamed ghalia said...

ياسلام عليكى وعلى أفكارك الهايلة هههههههههههه

Mona Shereif said...

انا موافقه
اهم حاجه خالص حكاية الامراء والملوك دى
عجبتنى اوى علشان بتفكرنى بالحواديت

وحشانى يا اينو

Kiara said...

هههههههههههههههههههههههههه

حتته اقتراح تحفففففففففففففه

وزغروطه من عندي

موبايلك مقفول ليه ياتوتا

حاسوباتيه said...

هههههههههههه بس ونبي لازم ننقيهم حلوين هاتيهم كده عينيم بقى زرقا وشعرهم اصفر وعيال كده تشرح النفس علشان الشعب يطلع حليوه كده ومسمسمين هههههههههههه

Eno said...

شيماء جمال ...
عارفه والله ياشيمو اني الصين تعددها اكتر مننا بمراحل

بس هما شيفنا كتير مع اني بلادنا فيها خير وخيرها كتير وكبيره جدل بس احنا سايبين كل البلد ومتمركزين في حته واحده

ربنا يرحمنا :)

نورتي ياشيمو :)

Eno said...

محمد غاليه ...

:D

شوفت باه اي خدمه
تحياتي:)

Eno said...

sometimes ...

مهو انا قصدت اقول امراء وملوك عشان تبقي بلدنا حدوته حلوه بدل الحدوته العجيبه اللي احنا عايشين فيها !!

انت كمان وحشتنيني حمد الله علي السلامه :)

نورتي :)

Eno said...

كيارا ...

شوفتي ياكيارا دماغنا ودتنا لحد فين :D

مرسي علي الزرغوطه ياقمر نردهالك في الافراح عن قريب :)

نورتيني :)

Eno said...

حاسوباتيه ...

انا مش هجيب حاجه اللي عاوز يقترح اقتراح يقترحه وانا هكتبه في الوصيه :D

ههههههه

اتمني الشعب الجديد كله يكون مسمسم :D

نورتيني :)