Tuesday, November 6, 2007

أطــــــفــــــــال الــشــوكــولاتــه


فنانه تشكيله قامت بصنع أطفال مواليد بحلوي الشوكولاته
بس هما عساسيل اوووووووووووووي
أي نعم انا بمووووووت في الشوكولاته وبضعف قدمها جدا
بس انا بعشق الاطفال اكترر من الشوكولاته
يعني لو عندي دووووول
مش هكولهم والله هيصعبو عليه مش بعيد اعزم عليهم بشوية فتت قطه عشان يكلو
وهفضل اتفرج عليهم

شكلهم سبحان الله زي الحقيقين كده في برئتهم ياخواتي ملايكه خاااااااااالص

!!تنبيه
اوعي حد يوزه شوشو ويمد ايده علي الشوكولاته العياااال دوووووول
شيفاكم كلكم دول تبعي
وقد اعزر من انزر

اتفرجو بس ماشي
بس

يـــــــارب تعجبكم :)























































8 comments:

Hadota ... حدوتة said...

اول تعليييييييييق

هييييييييييه

حدوتة حجزت اول كرسى يا جدعاااااان


ناكل ايه يابنتى

احنا فعلا نتفرج بس

قماميييييييير

عسل موووووووووت

انا مش عايزة اقفل واقعد اتفرج كده

تحياتى لاختيارك الجميل

Eno said...

.. حدوته
نورتي اول كرسي ونورتي رقة الاحساس كلها

والله مش يغلو عليكي ياقمرايه

عاوزه اقولك اني من اول مدخلت مدونتك وانا حاسه اني مرتحالك اووووي
وحاسه اني اعرفك من زماااان

مرسي لمروورك بمودونتي المتوضعه :)

AHMED SAMIR said...

فكرة هايلة
انا مش عارف شركات الشيكولاتة ازاي ماتستفيدش بالفكرة دي
والواحد بدل ما ياكل شوكلاتين ياكل عيلين ع الصبح
تحياتي واحتراماتي
موضوع جميل

Foxology said...

موضوع جميل يا اينو بس كدة الواحد مش هيجيلو قلب ياكل عيل صغير يالهوى فين النفس اللى تهضم ؟؟

مش تخامصينى عشان انا فعلا عندى افلاس فكرى حاد ومش لاقى كلام اقوله :)

سلامز

Eno said...

a.samir
مشكور لمرورك وتعليقك

Eno said...

foxology
اولا مش تغيب عني تاني بتعليقك
عشان دي مدونتك

ثانيا انا معاك اني الواحد مش هيجيلو قلب ياكل العثاثيل دول

ثالثا انا مقدرش اخامصك بس انا زعلانه من مود الافلاس الفكري الوحش ده
يارب البطه السوده مش تعرف تقول ولا كلمه وانت لالالا

نورتني :)

Mohamed Hesham Safa said...

حلوين اوي بصراحة ... أنا لو عندي مش هكلهم

Eno said...

mohamed hesham

مشكور لمرورك وتعليقك :)